Lato

piątek, czerwca 26, 2015

korsyka zdjęcia, korsyka wakacje, blog lifestylowy, zdjęcia z korsyki
Lato to słońce, rozgrzany piasek plaży i chłód morskiej fali.
To rosa o poranku, palące promienie słońca w południe i odpoczynek w cieniu palm.
To pachnące olendrami powietrze, które przytula i otumania zarazem.
To męcząca wspinaczka na sam szczyt i ta nagroda, gdy świat widzisz u swych stóp. I orzeźwienie górskiego strumyka po trudach wspinaczki.

Nie wiem co kocham bardziej, te ciepłe plaże czy wysokie góry.  Dlatego dla mnie pełnia lata to... Korsyka! Tam nie muszę wybierać, są tam i białe plaże i wysokie góry, drogi dzikie i zagadkowe, jak z bajki.  Tajemnicza wyspa piękna, Ile de Beauté.

Jak dobrze, że takie miejsca są jeszcze w Europie!

korsyka zdjęcia, korsyka wakacje, blog lifestylowy, zdjęcia z korsyki

korsyka zdjęcia, korsyka wakacje, blog lifestylowy, zdjęcia z korsyki


korsyka zdjęcia, korsyka wakacje, blog lifestylowy, zdjęcia z korsyki
korsyka zdjęcia, korsyka wakacje, blog lifestylowy, zdjęcia z korsyki

korsyka zdjęcia, korsyka wakacje, blog lifestylowy, zdjęcia z korsyki

korsyka zdjęcia, korsyka wakacje, blog lifestylowy, zdjęcia z korsyki

korsyka zdjęcia, korsyka wakacje, blog lifestylowy, zdjęcia z korsyki

korsyka zdjęcia, korsyka wakacje, blog lifestylowy, zdjęcia z korsyki


korsyka zdjęcia, korsyka wakacje, blog lifestylowy, zdjęcia z korsyki

korsyka zdjęcia, korsyka wakacje, blog lifestylowy, zdjęcia z korsyki

korsyka zdjęcia, korsyka wakacje, blog lifestylowy, zdjęcia z korsyki

korsyka zdjęcia, korsyka wakacje, blog lifestylowy, zdjęcia z korsyki

korsyka zdjęcia, korsyka wakacje, blog lifestylowy, zdjęcia z korsyki


korsyka zdjęcia, korsyka wakacje, blog lifestylowy, zdjęcia z korsyki

korsyka zdjęcia, korsyka wakacje, blog lifestylowy, zdjęcia z korsyki

korsyka zdjęcia, korsyka wakacje, blog lifestylowy, zdjęcia z korsyki

korsyka zdjęcia, korsyka wakacje, blog lifestylowy, zdjęcia z korsyki

korsyka zdjęcia, korsyka wakacje, blog lifestylowy, zdjęcia z korsyki



20 komentarze

  1. Ale pięknie! Wymarzone miejsce na wakacje. Lubie takie śródziemnomorskie klimaty, a zwłaszcza miejsca gdzie mamy za jednym zamachem morze (obowiązkowo z ciepłą wodą) oraz góry. Po prostu bajka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korsyka to chyba najpiękniejsze miejsce w którym byłam. Tam jest wszystko, co potrzebne do szczęścia!

      Usuń
    2. Dziewczyny! Ja też tak mam, tylko woda trochę zimniejsza ;)
      Bardzo serdecznie dziękuję za polecajkę :) I od następnego miesiąca zapraszam do mnie na wyzwania. Obiecuję godnie zastępować Ulę :)

      Usuń
  2. Ojej, jak pięknie!! Ja też chcę!! :) Wiem, że na Korsyce dobre wina robią, choć jeszcze nie miałam okazji próbować. Miałaś może jakieś doświadczenia z winem/winnicami? :) Pozdrawiam z Bordeaux!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ela, coś tam próbowałam za pierwszym razem jak byłam, ale niewiele pamiętam. Później byłam w ciąży więc kicha. Następnym razem :D

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia :) Aż się rozmarzyłam, bo za oknem szaro u mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne foty! W tym roku czeka mnie tylko Bałtyk. Smuteczek :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj tam, też fajnie. Byle ciepło było, trzymam kciuki. I polecam Korsykę za rok :D

      Usuń
  5. wow, powiało poezją .....miałam pytać czy byłaś na Korsyce, bo byłam na Sardynii i marzy mi sie jeszcze druga wyspa...polecasz,rozumiem? Ciekawe, że o Korsyce mówi się, że to wyspa piękna, bo o Sardynii, że to wyspa skarbów..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sardynia na mojej liście od dawna. Ale Korsyka jest tak cudowna, że wracamy tam z miłością. Naprawdę, polecam baaardzo mocno.

      Usuń
    2. Sardynia na mojej liście od dawna. Ale Korsyka jest tak cudowna, że wracamy tam z miłością. Naprawdę, polecam baaardzo mocno.

      Usuń
  6. Cudowne zdjęcia. Ja lato tylko w Polsce, nigdy nie wyjechałam gdzieś dalej, ale nasze morze też mi wystarcza, jest piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Korsyka cudowna, piękne zdjęcia, ehhh chciałabym kiedyś...
    Dzięki za polecenie, fajnie, że Cię poznałam! Jak wchodzę na Twój blog, chce mi się jeść. To przez te bonbons:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejciu jak pięknie, strasznie zazdroszczę... ciekawa jestem kiedy mi będzie dane znów gdzieś wyruszyć w Świat :) jak na razie nic się nie zapowiada, ale może jakiś cud się stanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda przepięknie. Uwielbiam takie miejsca. Korsyka jeszcze czeka w kolejce, natomiast polecam Ci Majorkę. To na razie mój numer jeden wśród europejskich miejsc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, Majorka też na naszej liście, może za rok, zobaczymy

      Usuń
  10. Mam ten sam "problem". Też nie wiem co bardziej kocham. Dla mnie morze i góry są cudowne, każde na swój sposób, dlatego miejsca, które łączą je oba są takie niesamowite ♥
    Iza z moon-child.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale pięknie, jak dla mnie to wygląda na wymarzone miejsce na wakacje, zauroczyłam się ;)

    OdpowiedzUsuń