Prezent DIY na ostatnią chwilę? Zakładka do książek !

niedziela, grudnia 07, 2014


Wiem, wiem, nie wszyscy kochają książki tak jak ja. Dla tych jednak, którym zdecydowaliśmy się podarować trochę lektury, polecam mały, ale jakże praktyczny i słodki dodatek: własnoręcznie zrobioną zakładkę do książek!

Możemy zrobić ją na miliard sposobów: z drewienkiem, pokrytą materiałem lub po prostu... wydrukować! Zawsze będzie to banalnie proste, chodzi wszak o prostokątny kawałek sztywnego papieru! Ja postanowiłam użyć tego ostatniego sposobu,  (myślicie, że poszłam na łatwiznę?) : moją zakładkę zaprojektowałam na komputerze i po prostu wydrukowałam. Całość zajęła mi nie więcej niż pół godziny; potrzebujecie lepszego argumentu?

Potrzebne mi były : komputer + oprogramowanie ( nie ma chyba nic prostszego niż PicMonkey? Jednak jeśli jesteśmy odcięci od netu, nawet Paint się nada), drukarka, kawałek sztywniejszego papieru, nożyczki i klej.

Dodajmy do tego słodkie zdjęcie wnuczka ( zakładki to prezent dla dziadków) i miłe słowo ( u mnie "Udanej lektury") i sukces gwarantowany! Dla wzmocnienia efektu, dorzućmy jeszcze "Kocham Cię, Babciu": rozpuści to serce najtwardszej teściowej, a wy będziecie pławić się w uznaniu co najmniej do Sylwestra.

Enjoy it!


diym handmade, blog lifestylowy

handmade, blog lifestylowy


Marta



9 komentarze

  1. Niby drobiazg, a na pewno sprawi przyjemnosc jako dodatek do ciekawej ksiazki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam zakładki, nawet jeśli je gubię, to i tak uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zawsze gubię, czarna dziura je pochłania po prostu! Kiedyś mama przywiozła mi prześliczną z Turcji, obiecałam sobie, że będę jej pilnować jak oka w głowie... Zniknęła jakoś po tygodniu ;)

      Usuń
  3. Super pomysł na prezent. Zakładka jest śliczna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny pomysł na zakładkę! Koniecznie muszę zapamietać ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham zakładki, mam taką moją miniaturową kolekcję, choć szybko się niszczą albo gubią. Dobry jest nawet kawałek kartonu, na którym narysuje coś naprędce koleżanka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie! Albo zrobiony przez dzieciaczki :D Ja robiłam mamie regularnie jak byłam mała, mam nadzieję, że od moich też kiedyś dostanę :)

      Usuń