Dekoracje świąteczne DIY: ozdoby na choinkę z filcu

sobota, grudnia 13, 2014

ozdoby z filcu, flicowe diy, handmade, filc

Oj ta ciąża to chyba naprawdę rzuciła mi się na umysł i charakter! Nigdy nie byłam jakoś szczególnie kreatywna, robótki ręczne też się mnie nie imały. Jednak w tym roku: odwrót o 180 stopni. Nie ma dnia, żebym czegoś nie kombinowała, nie szyła czy nie przystrajała. I choć nie są to może dzieła wielkiej klasy, cieszę się z nich jak dziecko. W końcu i tak jestem w trakcie tworzenia najpiękniejszego i perfekcyjnego dzieła we wszechświecie : nowego człowieka!

A oprócz tego uszyłam własnoręcznie ozdoby na choinkę. Zbuntowałam się przed zalewem tandety z hipermarketów. Nie chcę, by mój synek zachwycał się plastikowymi mikołajkami i innymi grającymi potworkami i tak zapamiętał te swoje pierwsze (w miarę świadome) święta! W końcu gust estetyczny kształtuje się od najmłodszych lat. Wykonałam więc filcowe serduszka i bombki kulki ( zwane również przez Ojca rodzinki myjkami).

dekoracje z filcu DIY,  flicowe diy, handmade, filc




 Potrzebne mi były: 
- kawałek białego filcu, 
- nożyczki
- nitka z igłą
- wstążeczka
- wata do wypchania serduszek
No i kilka grudniowych wieczorów z imbirową herbatą i przy świątecznych filmach, które znam już na pamięć ( "Listy do M", "Love actually"!).

Nie będę obrażać waszej inteligencji tłumacząc szczegółowo, etap po etapie, jak to wycinałam serduszka i zszywałam je po uprzednim wypchaniu watą. A jeśli kogoś interesuje wykonanie bombko-myjki, zapraszam na pinterest.

Jak na moje pierwsze szyciowe wytwory od czasów ZPT w podstawówce, prezentują się całkiem nieźle, co sądzicie?

ozdoby z filcu,  flicowe diy, handmade, filc
Dodaj napis

dekoracje z filcu DIY,  flicowe diy, handmade, filc
dekoracje z filcu DIY,  flicowe diy, handmade, filc

dekoracje z filcu DIY,  flicowe diy, handmade, filc

dekoracje z filcu DIY,  flicowe diy, handmade, filc

Jest i pierniczek :

dekoracje z filcu DIY,  flicowe diy, handmade, filc
Ubieramy :

diy, home made, filc

Udało się!

Jest piękna :

dekoracje z filcu DIY
A po zmroku:

ozdoby z filcu




A wy już ubraliście?

Marta

12 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Ej bez przesady, szyte fastrygą i to nierówno! Ale kto by się tam przejmował? :)

      Usuń
  2. Aaa Martunia! Co Ty tu robisz?! I co się nie przyznajesz :) Piękne ozdoby, piękna choinka! Piękny blog i piękna blogerka również :) Uściski gorące! Jeszcze wszystkiego nie przeczytałam, ale już wiem, co będę robić wieczorem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha dzięki Aguś! I mała rada: czytaj maile :)

      Usuń
  3. choinka po zmroku wyglada uroczo!

    OdpowiedzUsuń
  4. No wiesz, piękne te filcrobótki! I choina piękna, a stojak? Rewelacja! Jak długo choinka u Was stoi? U nas zawsze w wiadrze z kamieniami i wodą, stoi długooooo. Do połowy lutego:) ALe może bym się skusiła na taką piękną podstawkę:D

    Jaka różnica wieku między dziećmi będzie? Zdrowia, zdrowia! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo! Stojak wymiata, to fakt, zakochałam się od pierwszego wejrzenia! Nie wiem jak długo potrzymamy choinkę, termin mam na koniec stycznia więc do tego czasu trzeba będzie się jej pozbyć (choć na pewno z bólem serca!).
      Różnica wieku 23 msce, biorę na klatę bunt dwulatka i kolki noworodka, co, ja nie dam rady???
      Buzka :*

      Usuń
    2. No, co nie dasz rady, dasz, dasz! U nas będzie różnica 21 miesięcy, też na klatę biorę;)
      Wszystkiego dobrego!

      Usuń
  5. Piękne inspiracje! Dziękuję Ci serdecznie za udział w linkowym party i zapraszam na pierwszą część podsumowania:) Zdjęcia chwytają za serducho!

    Ściskam
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Karolina i proszę o więcej takich akcji!!
      Pozdrawiam, Marta

      Usuń